20 FEBRUARI 2011

Kom hem från Julia för en timme sen ungefär. Packade upp väskan och började fixa mig iordning lite. Har nyss blivit färdig och ska ägna min tid åt datorn ett tag. Tror jag ska fråga pappa ifall jag får hyra hem en film. För jag har egentligen ingeting att göra på datorn. Och det är mycket skönare att ligga i soffan än sitta framför datorn, eller hur? Vid 18.00 ikväll beger jag mig till Wilma för fruktsallad och solsidan med Tova och Evelina. Riktigt mysig söndag. Har ingeting bestämt på sport lovet. Kanske att jag ska följa med Julias och Jossans familj till Kitilsås (stavning). Annars ingeting specilet. Hoppas att det blir någoting jag kan göra så jag inte sitter här hemma och ruttnar. Plugga lite svesnka kanske? det ligger långt ner på listan i alla fall. Nu: Läkerol, en kopp teé och tve tittande istället för datorn.

/Julia ♥


Vill se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0