HEL DAG I DACKESTUPET!

Varit en hel dag i Dackestupet. Varit jätte roligt. Har bara frusit lite om ett finger på finger toppen annars ingeting mer vilket som är jätte skönt. Ramlade några gånger i liften. Fyra gånger tror jag att det va. Ne, tre gånger var det bara faktiskt. Efter Viserum så åkte jag hem och duschade, städade och åt Mc'donalds mat. Riktigt gott var det. Och till efterrätt en jordgubb och vanilj paj från donken. Mammas sambo tog med det hem till mig och Tyra för jag har namnsdag idag så jag fick bestäma mat och då valde jag donken. Kollat på tve resten av dagen och degat för det mesta. Just nu tänker jag på saker som jag behöver för min mamma ska åka till Ullared i helgen med hennes jobb så då får jag inte följa med. Men det jag ska be mamma köpa till mig kommer jag lägga ut på bloggen. Nu så ska jag ta fram kläder tills imorgon.

/Julia ♥

Bild från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0