HÄLSANS HUS

Har nyss kommit hem efter att ha simmat några längder i Hälsans Hus. Vart riktigt skönt att få simma lite. Efter simmingen: Basta med inpackning och göra sig allmänt ren. Varit i stan med mamma och lillasyster hela dagen. Shoppat lite gran och kollat på Min Låtsas Fru på bio. Den var riktigt bra. Rekomenderar den varmt. Ett rabattkort också på biografen så jag får kolla på 4 filmer under 4 månader. Riktigt bra. Äta på Max innan bion sen hem vid halv 6 och packa väskan och dra till Hälsans Hus som sagt. Och nu är jag hemma och dricker Loka Citron och ska snart gå och äta mat. Efter ta på mig pyjamas och lägga mig och läsa. Kommer att komma flera inlägg innan jag ska sätta mig och äta. Så ha min sida uppe ett tag till.

/Julia ♥

MIN LÅTSAS FRU

MAX FOOD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0