ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET

Sitter här framför datorn och lyssnar på Sonja Aldéns skiva och dricker choklad mjölk. Kan det bli en mycket bättre start på en lördag? Ska snart hoppa in i duschen och göra mig fräsch. Vaknade vid tio i nio och tänkte somna om. Men jag vill inte sova bort halva dagen så jag gick upp bäddade sängen och gick och åt frukost. Brukar annars äta frukost kanske vid 12 och ibland ingen frukost alls. Men idag kände jag för det. Idag ska jag nog va med Julia och Jossan vilket blir super bra. Min förskylning har inte blivit så mycket bättre. Har fått lite ont i halsen också. Men mina läppar har i alla fall blivit bättre. Har smörjt in dom så fort det jag smörjde in innan hade försvunnit. Så det är ett tips till torra läppar. Köp ett Lip Balsam och smörj in hela tiden. Funkar. Ne, men nu så ska jag duscha. Outfiten kommer nog upp sen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0