DUSCHAT OCH ÄTIT OCH NU: PLUGGA

Har nyss ätit kvällsmat och ska snart gå upp och sätta mig och plugga. Duschade och var barn vakt innan åt Tyra. Men hon somnade så jag hoppade in i duschen istället. Efter jag duschat blev det myskläder och Hitta Nemo med Tyra. Har tagit det lugnt väldigt mycket idag så måste sätta igång att plugga nu. Men jag kan det mesta kan inte det med longituder och latituder bara. Men jag frågade min geografi lärare ifall jag kunde alla frågor förutom den och även få VG. Då sa han att jag nog kunde det. Snart så är det helg också. Och i helgen har jag ingeting bestämt. Jag ska i alla fall slänga ut min gamla dator och sätta dit den nya och göra mitt skrivbord till ett "mini kontor" så jag kan sitta där och plugga. Men nu ska jag göra mig en kopp teé och sedan gå upp och plugga. Ska lägga mig tidigt ikväll och läsa med.

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: Tova lyren

älskar dig! <3

2011-02-02 @ 22:15:45
Postat av: Julia (Svar Till Tova)

jag älskar dig med:* <3

2011-02-03 @ 14:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0