DU LEVER INOM MIG

Vaknade för en stund sen. Satt i en lugn skiva i radion och satt mig sen här vid datorn. Dagen tror jag kommer spanderas hemma. Eller om jag åker ut till mamma en stund och hälsar på. Vid 5 blir det i alla fall träning ifall det är det idag. Jag tror att det är det. Är sugen på att träna idag. För har även ingeting att göra. Bara läsa i min bok som jag har lånat från biblioteket. Har snart läst halva och den är rätt tjock. Men den är nog den bästa bok jag har läst. Berättar om den en annan dag. Ska snart gå och fixa frukost och göra mig iordning. Eller om jag ska gå i pyjamas hela dagen. Ne, det får bli mjukis byxor. Härlig dag. Ska nog hyra hem en film och kolla på. The Wedding Date kanske? Den är gratis att hyra hem också. Så den blir det nog. Kanske gå ner och köpa någoting gott till det också. Ser ut att bli en rätt bra dag ändå kanske. Undra vad man ska äta till frukost nu då? Mackor och teé? Aa, det får det bli. Ha en bra måndag.

/Julia

Kvällen bestod av detta↑


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0