DET BLEV EN DRAMA FILM ISTÄLLET

Blev ingen kopp varm teé och skriva i kalendern och ligga i min soffa och längta sönder mig till den 25 maj. Istället blev det att kolla på en jätte bra film som gick på någon kanal. Vet inte vad den hette men det var i alla fall en drama film. Filmen var nyss slut så har nu bortstat mina tänder och funderar på att gå och lägga mig. Funderar också på att varma mig en kopp teé men det kanske man inte ska göra om man har borstat tänderna. Eller vad säger ni? Jag tror att jag ska göra en kopp teé faktiskt och sen krypa till sängs. Har läst ut alla mina böcker så det kan jag inte ligga och läsa. Eller jag har två böcker att läsa som ligger här hemma på nattusbordet men dom böckerna verkar tråkiga. Och hemma hos pappa har jag 2 till och dom verkar också tråkiga. Men jag har en bok som väntar på biblioteket så den får man väl läsa under sport lovet. Men nu ska jag som sagt göra teé sen sova tills klockan ringer och det ska bli en hel dag i Dackestupet med trevligt sällskap och en termos med varm choklad mjölk, MUMS.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0