DAG 15 - VAD DU VILL BLI NÄR DU BLI STOR

Just nu vill jag bli revisor men det kan ju ändra sig under åren till nian. Men det är inte säkert att jag kan bli revisor för det kanske ska läggas ner. Men vi får väl hoppas på det bästa. Men ifall det inte går att bli revisor kanske jag vill bli. Eller jag vet faktiskt inte. Kanske läkare, eller någoting annat. Eller läkare vill jag inte bli tror jag. I så fall vill jag inte gipsa ben och armar och sånt istället vill jag göra någoting annat. Tillexempel lindra om ett finger eller så. Hihi, jag vet faktiskt inte. Jag har ingen plan B. Men jag kommer säkert på någoting annat som jag vill bli under åren.

/Julia ♥



MEN FÖRST! PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA!


Kommentarer
Postat av: jonas

vad gör en revisor?

2011-02-01 @ 20:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0