BULLAR OCH MJÖLK

Kom hem från skolan för ett tag sen. Packade upp väskan och sen gick jag ner och satt mig på datorn. En från EF har ringt till och pratat om språk resan. Så jag kommer att få hem en katalog där allt står i när man ska åka och vad det kostar och sånt. Ska nu sätta mig och äta bullar och dricka mjök. Sen upp och plugga på geofrafin och sen ta det lugnt framför tven. Skolan gick snabbt idag. Samhäll, matte, idrott, lunch och sista biologi. Efter lite plugg och tve tittande ska jag duscha och sen ska jag plugga lite mer. Inga outfits denna vecka för att datorn är seg som sagt att ladda upp bilder. Men alla bilder jag tagit kommer att komma i helgen. Men nu så ska jag fika som sagt. Hörs sen lite senare.

/Julia ♥

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0