3 FEBRUARI 2011

Har nu druckit upp en kopp med teé och läst några bloggar. Kom hem från skolan med bussen för ett tag sen. Provet gick jätte bra idag. Hade alla rätt på G-delen och jag svarade på alla frågor förutom två stycken på överkursen. Så hoppas på VG. Damsög och dammade i mitt rum innan eftersom det var skitigt och damigt. Men nu så är det helt tvärtom. Städat och rent. Hunnit med att packa till pappa och tagit fram kläder tills morgon dagen. Ikväll blir det att springa en runda med laget runt Profilen. Hem och duscha efter det. Ska inte plugga någoting mer idag heller. Inte imorgon heller tror jag. Ska börja plugga matte, biologi, historia och veckans ord på lördag. Så ska bänka mig framför tven med en bok som jag tycker är super bra. Nämligen Meg Cabot idolen. Melodifestevalen börjar på lördag också klockan 20.00 så det måste man ju kolla på. Om det är några som vill kolla med mig på det så smsa eller ring till mig då. Mycket roligare att kolla på någon kompis än att sitta hemma själv ju. Eller vad tycker ni? Men nu så ska jag fika lite. Vi kommer nog att höras mera ikväll om jag inte gör någoting annat som jag förmodligen inte gör.

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: lisa

du städar väldigt ofta? ;o<3

2011-02-03 @ 19:15:43
Postat av: tova lyren

hallå, jag vill titta!!!! vi hörs imon, hihi

2011-02-03 @ 22:26:21
Postat av: Julia (Svar Till Lisa & Tova)

Lisa: jag städar för att det är stökigt, hihi! <3

Tova: då gör vi det! ;) ses sen <3

2011-02-04 @ 07:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0