26 FEBRUARI 2011

För det första vill jag be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Men orkade inte vara på datorn igår. Och inte idag heller för den delen. Men det ska det bli ändring på. Idag fyller min söta lillasyster Tyra år, grattis bästa syster. Så har firat henne idag och åkt in till stan med Tova. Var på grandsamarkand och kikade lite och jag hittade en turkos tjock kofta, bild på den kommer. Den var på rean och kostade 99:-. Vi skulle kollat på bio men så blev det inte. Hem och ta på sig pyjamas och tvätta bort sminket. Äta korv och bröd efter det. Och nu sitter jag här framför dator och äter ostbågar och väntar till klockan blir 21.30. För då ska jag kolla på Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop. Trodde att det var Min Stora Feta Grekisa Semester först men det var det inte. Får kolla på den en annan dag. Men efter jag kollat på filmen så kommer det nog ett inlägg om vilket betyg den får. Om det inte kommer idag så kommer det imorgon. Nu: Läsa bloggar.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0