23 FEBRUARI 2011

Kom hem från Kalmar för ett tag sen. Hittade lite nödvändiga saker som jag har lagt ut på bloggen. Åt på donken och tog en Oreo glass till efterrätt, mumsigt. Börjar bli lite hungrig igen så ska gå och göra två kroppkakor. Ikväll blir det bara att vara hemma. Spela kort med pappa och kolla på Sveriges Mästerkock. Pappa köpte coca cola innan så det blir det också och Frida tidning läsning och Meg Cabot Airhead också. Har snart läst ut boken. Har läst mer än halva. Den är super bra som jag har sagt innan. Fem kapitel kvar har jag att läsa. Läst 20 kapitel på drygt en vecka. Men nu känner jag att jag måste äta mat. Börjar få lite ont i huvudet om jag inte äter. Vi kommer att höras mera sen eftersom jag har bloggsug just nu.

/Julia ♥

SHOPPING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0