19 FEBRUARI 2011

Sitter här hemma hos Julia. Bli att sova här hemma med henne, mysigt. Har lekt med Julia och Jossan hela dagen. Men Jossan skulle bort nu på kvällen så det blev jag och Julia ensamma. Vi har ätit Panacotta och kollat på Melodifestevalen och jag säger bara så här. Eric Saade är för SNYGG. Men om jag ska vara ärlig också så sjunger han inte så bra. Han är bara snygg. Sitter och äter på Mars och kollar på fotboll. Milan - Tottenham. Och det står 0-0. Men tänkte bara slänga in ett helt onödigt inlägg bara en jag ville säga att jag lever och att livet är på topp. Ska vara social med Julia. Hörs imorgon, godnatt.

/Julia ♥



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja han är snygg:D<3

2011-02-20 @ 12:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0