18 FEBRUARI 2011

Nu sitter jag här hemma hos pappa. Gör ingeting för tillfället. Är allmänt förkyld bara. Vaknade runt 9 tror jag klockan var. Äta frukost och vara på datorn. Efter det: Upp och packa resväskan och städa hela övervåningen samt min toalett och mitt rum. Hem till pappa efter det och åka och hämta en kebab talrik och en Sevens Nup att dricka till det, mumsigt. Kollade på en film som hette Matilda medans jag åt också, super bra. Sitta på datorn och facebooka efter det. Har ingeting att göra. Skulle varit med Julia och Jossan men så blev det inte. Så jag vet inte vad jag ska ta och hitta på. Men jag hittar säkert på någoting. Ska nog gå ut en runda och försöka ta lite fina kort som jag kan visa här på bloggen sen. Men jag får se om jag vill det. Kanske bättre att stanna inne eftersom jag är så förskyld. Ringa en kompis istället kanske?

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0