15 FEBRUARI 2011

Förlåt fär att jag inte bloggade igår. Men jag har faktiskt en riktigt bra andledning till detta. Jag var tvungen att plugga Historia eftersom vi hade prov på det idag. Och jag hade lite att öva in. Men ska gott göra det idag. Skolan var sudärr idag. Varit trött och tjurig så förlåt mina vänner för detta. Ska gott göra er med detta också. För jag ska nämligen vara super glad imorgon. Men hade som sagt prov och film idag i skolan. Ingeting annat specilet. Efter skolan tvättade jag bort sminket och tog på mig mjukis kläder och kollade efter sommar kläder i den nya H&M katalogen. Hittade super fina kläder där i. Kanske visar det här på bloggen någon dag. Har nyss ätit en god lunch som bestod av köttfärs limpa och potäter. Nu ska jag göra mig en kopp teé och lägga mig i min soffa och skriva i min kalender och längta sönder mig till den 25 maj.

/Julia ♥


Armband jag hittat! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0