10 SANNINGAR OM MIG SJÄLV

1. Jag brukar alltid låtsas att jag pratar med någon.

2. Jag är mörkrädd.

3. Jag gillar inte att vara ensam hemma för då inbillar jag mig massa saker.

4. Jag gillar inte att äta frukost för jag är aldrig hungrig på morgonen.

5. Jag älskar att läsa böcker.

6. Min idol är Miley Cyrus.

7. Min förebild är Lauren Conrad.

8. Jag tycker om att lyssna på Sonja Aldén.

9. Jag älskar att sätta mig i soffan och dricka teé, tända ljus och läsa tidningar, böcker och plugga.

10. Jag gillar skolan men det kan vara jobbiga dagar och då vill jag bara att den ska försvinna. Vissa hatar skolan men jag står på vad jag tycker. Jag tycker att den är rolig. För då får man träffa vänner och lära sig nya saker.

Jag är som Alfons, jag har en låtsas kompis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0