VID KLOCKAN 12 GÅR BUSSEN TILL VÄXJÖ

Hej hej!

Nyss ätit frukost och nu borstar jag tänderna. Gick upp vid halv 9 idag och damsög rummet, fixade till mig och packade i det sista i resväskan. Nämligen necessären. Vid klockan 12 går bussen till Växjö. Så jag kan bara ta det lugnt nu i en timma. Så antingen blir det att kolla på tve den timman elr så ska jag vara på datorn. Jag tror att det blir att kolla på tve. Har inte gjort det sens i söndags. Så det kanske är dags att göra det. Men innan jag bänkar mig framför tven ska jag gå in på Danny Saucedos hemsida. Hörs från Trelleborg senare ikväll.


Här är min biljett som tar mig till Trelleborg. Dock är detta en gammal
biljett från förra gången jag åkte ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0