VIÅS

Hello.

Den första fotbolls träningen var idag och det var VÄLDIGT jobbigt må jag säga. Var första gången på ett tag och riktigt varmt. När träningen var slut hade jag ont i huvudet och var jätte trött. Men efter duschen och lite rabarber & socker mådde jag bra igen. Skönt det. Resten av hela kvällen har jag suttit med H&M katalogen, mitt kollegieblock och lim. Har suttit och klistrat & skrivit och till sist blev det en liten önskelista med kläder. Bland annat har jag klistrat dit en kofta, ett par hög jeans, rutiga shorts och en väska. + 5 saker till. Allt skulle passa perfekt i min gaderob. Var med Julia även idag. Vi satt och pratade om Danny, var i Viås och tittade på när Tyra badade. En riktigt fin & bra dag har det varit.


Får bli en bild på Tyra när hon var på väg att börja nysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0