SKÄRGÅRDSDOKTORN DAG

God morgon!

Uppdateringen = jätte dålig. Men dom senaste 2 dagarna har jag också haft fullt upp. I fredags var jag i Växjö från 10 på morgonen till 10 på kvällen. Och igår var jag först i Viserum på Viserums marknad från tolv till fyra sen åkte jag in till Växjö igen från fem till tio. Men idag kommer jag att kunna blogga iaf. Men vid klockan 14 idag samlas vi vid Stena parken och spelar match. Så kom och kolla! Vi spelar vid 3. Men efter matchen blir det Skärgårdsdoktorn dag. Det betyder att jag ska kolla på alla Skärgårdsdoktorn avsnitt. Har alla avsnitten här hemma så då kan man ju passa på när det inte är något bad eller sol väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0