ROBINSSON

Hej hej!

Kanon dag idag verkligen. Har beställt en Iphone 3 och svarta converse. Tränat fotboll, duschat och snart blir det Robinsson. Innan det blir det att stryka byxorna tills imorgon. Är jätte glad verkligen. Internet funkar jätte bra och är inte så segt som det brukar. Jag lyssnar på Danny och då är det också bra. Eller bäst rättare sagt. Glömde ju säga det igår så jag säger det idag istället. Igår när vi var i Växjö så var ju Danny & E.M.D där som sagt. Men efter dem sjungit en låt så stannade Danny kvar på scenen och blev intervjuvad av programledaren. Och då skrek Therése, Jossan, Wilma och jag DANNY och då kollade han på oss och sa: Jag älskar er! Det gjorde verkligen min dag. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0