PIGGELIN

HEJ!

Skulle egentligen har följt med Therése och Wilma idag till Växjö men så blev det inte. När jag var hos Therése så fick jag jätte ont i ögonen och var illamående så Sabina fick köra hem mig. Efter jag sovit i någon timma så flög jag upp ur soffan och spydde. Efter så vilade jag lite och blev jätte hungrig. Så då värmde jag en pan pizza och sen spydde jag upp den. Men tog bara 2 bätt sen så mådde jag illa igen. Nu efter har jag iaf fått i mig 2 bananer och en piggelin. Och snart ska jag äta. Är jätte hungrig efter att inte ätit någon middag.


Och imorgon får vi hoppas att jag mår bra så jag kan åka över Ölands
bron och vidare till Möllstorp. Och på kvällen gå på Rix FM i Kalmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0