JAG BÖRJAR NOG BLOGGA REDAN I HELGEN IGEN

HEJ!

Jag har ett problem. Problemet är så jobbigt att det går ut över bloggen. Problemet är att jag tar jätte många bilder som jag vill lägga ut på bloggen. Men det stora problemet är att jag inte kan lägga ut bilder på bloggen. För det tar ungefär 30 minuter att lägga ut en bild. Och sen när man suttit och väntat i en halv timma så står det sen att webbsidan inte kan visas. Så därför kommer det att hända en liten tråkig sak idag. Min blogg kommer att ligga nere tills jag har någoting att blogga om igen. När jag laddat upp alla mina bilder hos någon av mina kompisar då kan jag börja blogga igen. För jag har skrivit 2 A4 papper fulla med bilder och idéer som jag ska blogga om. Jag börjar nog blogga redan i helgen igen. För då ska jag va hemma hos Wilma. Och då får jag säkert ladda upp mina bilder på hennes dator. Det har jag gjort 2 gånger innan. Så ha det så bra så hörs vi när vi hörs! PUSS till alla mina blogg läsare. ♥


Eftersom detta är lite sorgligt. Så får det bli en knas bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0