IT'S MY BIRTHDAY

God morgon!

Har varit vaken sens klockan 5 på morgonen men är även inte trött. Är väl för att jag är så glad för att jag fyller år idag. Så vid klockan 7 kom mamma och Tyra med frukost på sängen och presenter. Efter gjorde jag mig i ordning och städade mitt rum. Idag så kommer jag att ta en buss vid 11.50. Nere vid buss stationen kommer jag att träffa Therése så tar vi sällskap till Wilma. Och vid klockan 4 så ska jag tillbringa några timmar med Julia & Jossan. Ser ut att bli en toppen dag!


Pengar fick man ju med så då kommer det att bli en redig shopping
runda snart.

Kommentarer
Postat av: eLiiN

Grattis världens bästa julia <3:*

2011-08-09 @ 17:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0