HA EN REDIG TJEJ KVÄLL

Hello.

Sitter nu och lyssnar på Oskar Linnros - Från och med du. Har nu fixat mig för dagen och packat väskan för kvällen. För ikväll kommer det att bli mys på hög nivå. Vi tjejer ska nämligen ha en redig tjej kväll. Först vid klockan 16.00 ska vi kolla på fotboll. Efter där ska vi äta Thai mat. Sen avslutar vi kvällen med att bada tunna. Underbart bra. När kvällen börjar lida mot sitt slut så ska jag sova hemma hos Therése. Ser ut att bli en fruktansvärt bra dag. Ska ta bussen till Åseda om en timma så innan dess ska jag ha hunnit laga mig lite mat.


Jackan jag kommer att bära idag. Det är ju min höst jacka & hösten
är ju redan har så då får man plocka fram höst jackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0