GÅTT I PYJAMAS HELA DAGEN

HEJ!

En ny duschad Julia sitter här nu och tänker på vad jag ska ha med mig till Trelleborg. Jag och Julia sticker nämligen dit imorgon. Har snart packat klart, har bara några saker kvar + necessären. Den blir alltid klar på morgonen. För sminket, tanborsten, alla krämer och sånt andvänder jag ju på morgonen. Idag har jag varit hos Therése hela dagen med Wilma. Vi har bara gått i pyjamas hela dagen och kollat på Danny på Youtube. Vid klockan 5 var det fotbolls träning. Och den var riktigt härlig idag. Efter: En härlig dusch och lite mat i magen. Snart ska jag bre mig några mackor & göra mig en kopp te. Sen så ska jag kolla på The Other Women för det gjorde jag inte igår. För då sov jag hos Therése istället.


Vissa saker som alltid följer med i necessären när jag åker bort ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0