EN STOR & GOD FRUKOST

God morgon!

Vaknade vid halv 9 idag och bestämde mig för att gå upp. Packade i det sista i väskan och sen hoppade jag in i duschen. Efter så fixade jag mig och gick sen ner och gjorde en stor & god frukost. Det blir också att åka till Öland idag. WHO! Var rädd att jag inte skulle må bra idag men det gjorde jag. Så idag känner jag mig utvilad, pigg och glad. Mycket bra. Vi åker till Öland vid 4 tiden och då kommer vi att vara framme vid 5 någon gång. Efter vi kommit fram blir det att fixa till håret och sen dra vidare till Kalmar för att spandera timmarna, minuterna, sekunderna och hundradelarna där. TOPPEN!


Min frukost idag, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0