3 AUGUSTI 2011

Hej hej!

Nyss ätit frukost och nu sitter jag och borstar tänderna. Drar till Fagerhult idag igen med Therése och Johanna. Vi kommer att vara där ute tills fotbolls träningen börjar vid 5. Därför kommer jag att blogga innan jag hoppar in i duschen efter fotbolls träningen. Igår kväll efter när Jossan och jag städat Gölen mådde jag inte alls bra. Hade huvudvärk, mag ont och var illamående. Inte kul. Men efter en iprem och massa vatten mådde jag bra igen. Tur det! Resten av kvällen satt jag och klippte lite till från H&M katalogen och gjorde en insperations bild och lite annat smått & gott som jag vill ha. Samtidigt som jag gjorde det drack jag en varm kopp te. Bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0