12 AUGUSTI 2011

Hej hej!

Just nu sitter jag på Öland i keps och jeans. Det betyder att det inte är så fint väder och att jag har en liten dålig hår dag. Eller egentligen är det för att jag inte orkar fixa håret. Men igår nästan direkt efter vi kommit hit så åkte vi till Kalmar. Där kollade vi på Rix FM. Alla artiser hade jag redan sätt förutom Nicke Borg och Sanna Nielsen. Fick några dåliga bilder på Nicke Borg men det är iaf bättre än inget. Ikväll så blir det Kalmar igen. Blir lite shopping men inte alls för mycket. Får bara shoppa för pengarna som jag har kvar sen tidigare. För mina födelsedags pengar ska jag antingen köpa en Iphone för eller massa annat. Vad skulle ni gjort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0