VINST MED 3-2

Godkväll!

Jag har nu tagit på mig nattlinne, borstat tänderna och smörjt in mina läppar med läppsyl. Har slickat om läpparna hela matchen så dom var helt röda och torra efter, usch. Som rubriken lyder så vann vi med 3-2. Målen gjordes av: 3# Wilma Petersson 10# Tova lyren 8# Johanna Sunesson. Vi var riktigt duktiga idag jämförs med matchen som vi spelade i måndags. Tänkte berätta om dagen idag innan jag ska krypa ner till korgs. Började med KF-tid, idrott, engelska, ÄÖ och sist bild. Efter skolan gick vårat lag ner till klubbstugan och samlades. Åkte sedan vidare till Hjortsberga. Efter matchen åkte vi till Mc'donalds och i bilen efter det så mådde jag jätte illa. Så när jag kom hem öppnade jag ett fönster och stog där i några minuter, jätte skönt var det. Packade upp alla väskor och när jag var klar satt jag mig här. Alla inlägg och bilder kommer imorgon. Orkar inte sitta vid datorn mera. Är jätte trött och mår fortfarande lite illa. Hoppas ni haft en bra dag och ha en fortsatt bra natt. Godnatt.


Hittade en bild jag inte lagt ut på bloggen. Bilden visar mina vita converse.


Kommentarer
Postat av: w

det var lisa som gjorde andra målet ;)

puss!

2011-04-30 @ 09:15:50
Postat av: Julia (Svar Till Wilma)

Gjorde inte Johanna något? ;)

puss

2011-04-30 @ 10:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0