VARIERA MIG LITE

God morgon solstrålar! ♥

Vaknade runt 10 tiden och gick upp och satt mig direkt här vi datorn. Sitter fortfarande här med nattlinne men ska snart gå och fixa till mig. Idag är det fint väder igen och det gillas stort. Vet inte riktigt vad som händer idag. Har inte pratat med Tova och Wilma idag men vi skulle tältat igår men det blev ingeting så det kanske blir att göra det idag. Jag får ringa till dom sen och höra med dom. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig idag. Hade leggings i söndags och måndags så känner att jag kanske skulle variera mig med någoting annat. Men jag hittar ingeting annat. Jag får väl kolla vad som finns i min gaderob. Så ska gå och klä på mig kläder nu. Ha en bra dag i detta fina väder.


Innan min makover på mitt sminkbord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0