BOYS DON'T CRY

Jag sitter här ny duschad och mätt i magen och lyssnar på Boys don't cry. Super bra låt verkligen. Älskar hans hesa, sköna röst. Var ute och sprang innan också. Riktigt skönt var det. Inget pluggande blir det idag. Bara att ta det lugnt för en gångs skull. Imorgon blir det inget pluggande heller. Men på lördag blir det att plugga. Så det blir antagligen inget Växjö och shoppande. Men jag kollade hur mycket pengar jag hade på kontot och jag hade runt 200-250 kronor. Inte alls mycket så därför kunde jag även inte shoppa väldigt mycket. Därför väntar jag ett tag och shoppar riktigt när jag har mera pengar. Var och fotograferade en massa i brunns parken innan också. Riktigt skönt väder var det och fina kort blev det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0