EN KANON KVÄLL TILL

Hello.

Har nyss kommit hem från en kväll nere vid gölen. En kanon kväll idag igen. Vi köpte massa godis, läsk m.m och tog cyklarna och filtarna ner till gölen och satt där och snackade. En kväll man sent kommer att glömma. Det har varit en bra dag idag med Tova och Wilma. Vi satt på rampen i den härliga vår varmen och åt mjukglass. Träningen gick bra innan också. Mitt lår låste sig inte och jag orkade mer den här gången. Det gjorde jag inte förra veckan. Efter var det möte och vi fick då reda på att våran första seriematch är nu på måndag mot Växjö. Ska bli kanon kul att sätta igång nu igen. Nu sitter jag och äter på en dumle klubba och ska snart gå och hämta kameran och ladda upp dagens outfit som jag hade idag. Tog några bilder ikväll också som kommer att komma ut här på bloggen också. Fast dom kommer imorgn. Hoppas att ni har haft en fin dag.


Solklar hiss till Kenza Zouiten's tatuering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0