TIDINSTÄLLDA INLÄGG

I'm up!

Vaknade av väckarklockan vid kvart i nio och gick upp och bäddade sängen. Tänkte att jag hinner att skriva ett litet inlägg här på bloggen innan jag ska börja klä på mig kläder och börja sminka mig. Som sagt åker vi tjejer till Boda Borg idag så därför kommer det inte bli så mycket bloggning. Men efter jag har ätit frukost och borstat mina tänder hinner jag kanske göra några tidinställda inlägg. Om jag inte hinner det så vet ni varför. Nu så hinner jag inte sitta här mera. Men jag ska ta kort på dagens outfit och lägga ut här. Och försöka att hinna med det innan vi åker och hämtar tjejorna. Ha en jätte bra dag.


Bilden är tagen från när vi alla tjejer hade picknink vid gölen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0