TÄLTA

God eftermiddag!

Ska snart äta en sen middag. Therése, Tova och Johanna ska sova hos mig ikväll. Vi ska tälta på mig trädgård. Mysigt. Dagen började genom att jag cyklade till Tova. Vi satt på hennes balkong och sen tog vi cyklarna till brunnsparken och tog lite kort. Efter blev vi sugna på glass så vi cyklade ner till konsum och köpte det. Mumsigt. Vi bestämde oss för att cykla upp till Therése och Johanna efter det och satt oss på Therése's altan och tog kort och hade det bra. Cyklade hem till mig och hämtade pengar och vidare till konsum och köpa ägg. Hem till Tova och hämta tältet vi ska ha och upp till mig och sätta upp det. Ska strax äta som sagt. Alla bilder jag tagit under dagen kommer att komma i mellan rum. Ett vid varje inlägg så jag har lite bilder jag kan lägga ut på bloggen. Det var det jag hade på hjärtat. Eller en sak till. Vilket underbart väder det är.


Allt gott vi åt igår! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0