TACOS, TALANG OCH GODIS

Hello.

Jag har nu tagit på mig mjukis kläder och fixat och packat upp allt. Jag ska göra om mitt sminkbord sedan också. Självklart kommer det att komma en bild på det. Men det får ni nog inte denna veckan. Jag tror att ni vet varför. Men jag säger det igen. Datorn här ute är seg. Det blir inte att ta på sig den röda dressen och göra en Frida läsares tips idag. Istället blev det en annan dress och andra saker istället. Bland annat tacos, talang och godis. Mysig kväll. Skola idag som alla andra fem dagar i veckan. Började med KF-tid, idrott, engelska, ÄÖ och sist bild. Snabba lektioner. Det var det som jag hade på hjärtat. Ha en mysig och skön fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0