SPRINGA EN RUNDA

Home from school!

Kom hem från skolan för ett tag sen. Skönt att fått tillbaka min cykel så jag kan cykla igen. Vi hade som sagt prov idag och det gick jätte bra. Känns det som i alla fall. Ett VG hoppas jag på. Vi fick reda på vårat Kemi prov idag också och det fick jag VG på. Det skrev jag innan. Idag så ska jag ut och springa en runda. Men alla i vårat lag ska gå på bio så jag tror att jag springer en liten tur själv då. Har ju redan sätt Hur många lingon finns det i världen så det är därför jag inte ska gå. Nu så ska jag packa till mamma. Ha det bra precis som jag.


Fick en kommentar av en som heter Alice som sa att dom här linnerna var
sköna. Och det är dom verkligen. Hon berättade också att hon hade alla färger.
Det vill jag också ha kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0