SKÖN TEMPERATUR

Jag har nu gjort mig redo för sängen och börjar bli lite små trött. Har spanderat hela min dag åt att vara med Julia och Jossan. Vi har gjort allt från att kolla på film till att ligga på en studsmatta med madrasser och filtar. Mysig dag har det varit. Dock tråkigt väder men det har även varit rättså skön temperatur i luften. Jag följde inte med mamma och lillasyster till Vetlanda. Jag åkte hem till pappa direkt och packade upp. Sen tog jag cyklen och cyklade till Julia och Jossan. När jag kom började vi kolla på Kick-Ass sen gick vi hem till Jossan och kollade på Remember Me. Men nu börjar jag bli lite sugen på att kolla på Gina Tricot och H&M så ska titta in en sväng på dom 2 sidorna nu innan jag ska krypa till korgs. Godnatt alla.


Bild från i sommras! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0