SÄLLSKAPSSJUK

Gjorde nyss klart historia läxan som jag skulle göra över påsklovet. Skönt att ha det gjort så man inte behöver sitta inne och jobba med den. Försöker att få tag i Therése och Johanna men får inte tag i dom. Jag får väl ringa till dom. Det blir inte Norrhult för mig idag. Jag kände inte riktigt för det. Men är i alla fall fixad och redo till att vara med någon så om det är någon som vill va med mig så är det bara att slå en plingeling till mig. Jag har publicerat inlägget med hur jag sminkar mig men det vill inte komma upp på bloggen. Konstigt. Men det är säkert blogg.se som krabbar igen som det brukar göra. Nu ska jag kolla på lite kläder på H&M och Gina Tricot.


HP:s for life ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0