SÅ SKA DET LÅTA

Hello.

Jag sitter här hemma hos pappa nu och kollar på Så ska det låta men kollar inte på det just nu. Tänkte slänga in ett inlägg här på bloggen. Jag har i alla fall gjort några inlägg om det som jag lovade att jag skulle visa. Det är bara resultatet på sminkbordet kvar sen så har jag lovat klart allting. Har mest suttit vid datorn hela kvällen. Men har även ätit en god middag och haft en bra pratsund med pappa. Tänkte berätta om skolan idag. KF-tid, idrott (fotboll, entligen), engelska, ÄÖ och sist bild. Men på bilden blev det mer som en rast. Vi fick vara ute och måla och det var hur skönt som helst. Mamma kom och hämtade mig efter skolan och vi åkte hem och fikade och sen åkte jag hem till pappa. Packade upp och sen tillbringade jag några timmar framför datorn. Hoppade in i duschen efter det och sen åt. Kollade på så ska det låta och nu sitter jag här igen. Nu ska jag varma mig en kopp te och sätta mig framför datorn igen och kolla på några avsnitt av Hellcats. Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0