PLUGGA IDROTT

Godmorgon!

Jag stannade hemma idag från skolan för att plugga och ta det lugnt. Jag har också lite huvudvärk och tänker på allt och alla. Jag gick ner och satt mig här på datorn för att säga det och att jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen igår. Men efter jag hade tränat duschade jag och åt mat sen gick jag upp och pluggade. Efter jag pluggat i några minuter så blev jag hur trött som helst. Tror att jag gick och lade mig vid 9. Vaknade vid 7 idag och bestämde mig för att gå upp och börja plugga på direkten. Därför ska jag gå upp och göra det nu. Men en sak till. Min fin fina vän Julia fyller år idag så jag avslutar detta inlägg med att säga grattis världens finaste. Finns ingen bättre Julia än dig. Love you!


Tar med mig frukosten upp och tänder ljuset på bordet och börjar att plugga!
En bra start på en troligtvis bra dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0