NAGLARNA ÄR NYMÅLADE

Hello.

Har nyss ätit soppa och ska snart gå upp och sätta mig och plugga det sista för kvällen. Har ju som sagt varit hemma hela dagen. Jag har pluggat, pluggat, varit hos tandläkarn, solat, pluggat, målat naglarna, varit hos Julia, dushat, pluggat och ätit. Det var min roliga dag det. Fast det var roligt att vara hos Julia och säga grattis, prata och vara med henne i alla fall. Jag målade mina naglar i färgen rött och blev jätte glad för resultatet. En bild kommer självklart att komma upp nästa vecka. Då har jag tagit kort på dem med min kamera. Ikväll blir det också att gå och lägga sig tidigt. Annars kommer jag att vara död imorgon. Så upp och plugga nu Julia. Men först några små inlägg här på bloggen.


Någan knas bild från min utflykt till brunnsparken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0