MITT PÅSKLOV

Fredag: Var bara hemma och hade en myskväll med pappa framför Så ska det låta.

Lördag: Va med Therése och Johanna hela dagen och hade det riktigt bra och roligt.

Söndag: Va med Tova och Wilma hela dagen. Var på fotbolls planen med alla tjejor och körde omkring i kundvagnar, klättrade på tak, satt vid gölen och skrattade.

Måndag: Va med Wilma och Tova igen. Vi åt den första mjukglassen för i år. På kvällen var det fotbolls träning och efter hade vi picknik med hela gänget. Riktigt mysig kväll var det nere vid gölen.


Det vi åt den kvällen.

Tisdag: Tältade och grillade med Therése och Tova.

Tova och jag i tältet.

Köttet och majskolvarna.

Onsdag: Tränade fotboll och va med Tova hela dagen. Kollade på finalen av Sveriges Mästerkock.

Torsdag: Var i Sävsjö hela dagen på Boda borg med Johanna, Wilma och Therése och klarade en bana. På kvällen va jag med Tova och Sofia nere vid skolan och kollade på orienteringen.


Fredag: Målade mina naglar orange. Var hemma hela dagen och läste ut den nya Frida tidningen som jag köpte samma dag. Och åt årets första och enda påskägg.

Målade naglarna orange.

Årets första påskägg.

Lördag: Var i Vetlanda och åt påskbuffé och på kvällen var jag hos Evelina med Tova, Wilma och Ebba kom en sväng också. Grillade kött där också och hade det jätte roligt och mysigt.

Söndag: Var med Wilma och åt dom första kulglassarna för i år.

Måndag: Spelade seriematch men förlorade med 2-5. Målen gjordes av 12# Julia Widjestål och 10# Tova Lyren. Solade och fick en liten rand också. Fast det var inget påsklov denna dag men vi var lediga så jag räknar det som påsklov.

ETT RIKTIGT BRA PÅSKLOV VERKLIGEN! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0