MIN RÖDA MJUKIS DRESS

Godmorgon alla morgontrötta och alla morgonpigga!

Jag har nyss tagit på mig kläder, sminkat mig och ätit frukost. Nu är det bara tänderna som ska borstas sen så ska jag vidare till skolan. Geografi prov och veckans ord är det som gäller idag som jag sa igår. Pluggade på det igår så allting känns jätte bra för prov och läxförhör. Vi kommer att börja med matte, samhäll (geografi prov), spanska och sist svenska. Slutar vid ett så det känns toppen. Ska hoppa in på konsum innan jag går till skolan så jag ska gå och borsta tänderna nu. Hoppas ni får en bra torsdag.


Nära helgen nu allesammans. Ska ta på mig min röda mjukisdress och
ha den hela fredagen och bara mysa. Ska följa en frida läsares tips som
hon hade skickat in för en mysig fredagkväll. Ska prova och se ifall det
är någoting för mig att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0