LÄKEROL CASSIS

Nu så har jag pluggat i 2 timmar så nu förtjänar jag är paus. (Fast jag har även tagit lite små pauser när jag har pluggat). Jag har läst alla blad i kemi boken, kan alla TDS frågorna och så kan jag snart hela pappret. Ska bara läsa alla blad en gång till och likadant med TDS:n. Anteckningarna ska jag kunna också. Geografi prov har vi nu i veckan också. På torsdag. Men jag kan det mesta. Läsa alla blad några gånger till och alla anteckningar. Jag har även varit på konsum och inhandlat en ny tandborste, lite naturgodis och läkerol Cassis.Snart ska vi äta kyckling och ris och efter ska jag kolla på Hellcats. Det var det jag hade på hjärtat.


Paus från skrivbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0