KLASS 7B FEM KYSSAR OCH EN FEST

Hello.

Nu så är tränings kläderna på. Men först ska det hamna lite mat i magen. Ämnerna vi hade i skolan idag var samhäll (fast geografi lektion), matte, idrott och sist biologi. På idrotten fick vi reda på vårat prov resultat och jag fick VG. Tre poäng från MVG så jag är nöjd. Vi har ett prov nästa vecka på torsdagen och det är ett geografi prov. Så efter träningen idag blir det att duscha och sen sätta sig och plugga lite gran på det. Nu så är skolan redan igång igen. Öva veckans ord ikväll också. När jag kom hem från skolan idag packade jag upp idrottsväskan och sen satt jag mig ute och läste i en bok som jag påbörjat att läsa. Den heter Klass 7B fem kyssar och en fest och den är jätte bra. Har inte läst den första boken i serien än. Men jag har beställt den i alla fall. Har läst den andra som heter Den nya klassen och den tredje heter som den jag skrev där uppe, Klass 7B fem kyssar och en fest. Nu så ska jag äta mat. Hoppas att ni har haft en bra onsdag.


Lite suddig bild men hoppas att ni ser boken i alla fall..

(MOBIL KAMERA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0