JAG KLARAR JU ALLT, ELLER HUR?

Hej och hopp!

Har nyss tagit mig en dusch och pluggat på G-delen till geografi provet som är på torsdag. Om en vecka är det så har en vecka på mig allt lära mig rättså mycket. Men det klarar jag. Jag heter ju Julia Widjestål och klarar allt, eller hur? Det gäller att ha självkänsla.. Skola idag och då var det innebandy match som gällde. Förlorade dock med 2-3 men vi var riktigt duktiga ändå. Efter skolan tog jag bussen hem och packade en dubbel väska tills imorgon och en väska till pappa. Direkt efter skolan imorgon blir det match i Hjortsberga med laget. Så det är därför jag packade en dubbel väska. Ett ombyte till idrotten och ett till matchen. Jag har jätte mycket idér om vad jag ska blogga om. Dom inläggen kanske inte kommer imorgon. Det vet jag hur dags jag kommer hem imorgon för Hjortsberga. Annars blir det på lördag. XOXO.


By: Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0