IDROTT PROV, HISTORA LÄXA OCH MATTE PROV

God morgon till det fina vädret!

Jag vaknade runt 9 tiden idag och gick upp och bäddade sängen och tog på mig morgon rocken. Nu så sitter jag här och väntar på att sconsen ska blir klara så ska det blir en härlig frukost. Idag så ska jag vara hemma och plugga till idrotts provet och på historia läxan. Matte ska jag också studera. Vi har prov på det på torsdag så jag har tagit hem två papper med repetions uppgifter som jag kan öva på. Jag bloggade inte mera igår för jag åt grillat som sagt och sen placerade jag mig i soffan resten av kvällen. Mamma och jag hyrde hem varsin film också. Jag hyrde hem filmen Himlen är oskyldigt blå men jag kollade inte på den. Får bli att kolla på den idag någon gång. Så nu vet ni varför jag inte bloggade mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0