HUR TRÖTT SOM HELST

Godkväll!

Kom hem från att har varit nere vid skolan och kollat på orienteringen som hålls här i Åseda. Bestämde mig för att cykla hem för var hur trött som helst. Tur att jag har Tova och Sofia som cyklar en bit med mig hem. Är ju mörkrädd så det är därför dom följde med mig en bit. När jag cyklade till Tova innan så smög jag in jätte tyst och sen knackade jag på dörren inifrån och då trodde Tova att det var utifrån så jag gömde mig när Tova kom ner. Så Tova tog på sig sina skor och gick ut och kollade och då gick jag upp och gömde mig. Och efter Tova kommit in så kom hon aldrig upp så jag tänkte att jag skulle gå ner och gömma mig igen och sen skrämma henne. Men när jag skulle gå ner för trappan så knarade det så då hörde Tova det och gick upp. Men jag smet in och gömde mig igen och skrämde henne sen. Men Tova är ju inte rädd för något så hon blev inte så rädd i alla fall. Men det var även roligt för jag frågade Tova ifall hon blev rädd och då sa hon att hon blev lite rädd. Så där fick jag dig Tovsen. Nu så har jag borstat tänderna och fixat mig för natten så ska krypa till korgs nu. Undra hur många gånger jag har gäspat idag egentligen? kanske 100 gånger? Är i alla fall jätte trött så godnatt.


Bild tagen av mig den 19 april.


Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0