EN VECKAS PÅSKLOV

Jag sitter här nu ombytt och nyduschad. Åt nyss en god middag så mätt i magen är jag också. Idag i skolan hade vi idrotts prov. Jag svarade på allt och jag tycker att det känns jätte bra. Så om jag får alla rätt så får jag MVG men jag blir ändå jätte nöjd med VG. Började ju faktiskt att plugga igår på riktigt så är jätte nöjd med min insatts i alla fall. Efter skolan åkte jag hem och mormor var här hemma då också. Riktigt skönt att få träffa henne igen. Efter middagen gick jag upp på mitt rum och tog bilder. Bilderna kommer ni att få i ett enda inlägg nästa vecka. Det handlar om hur jag sminkar mig. Så glöm inte att kolla på det. Ni ska få en förre och efter bild också. Min april månad kommer på bild också, resultatet på naglarna och hur det blev när jag gjorde om mitt sminkbord. Men mitt sminkbord kommer att göras om igen i efterhand. Ska köpa en 4 dels burk från Åhléns också som jag kan lägga tofsar, hårnålar m.m i. Imorgon är det bara matte prov och veckans ord sen tar jag en veckas påsklov. Inget direkt planerat än men vi hoppas på att det blir fullbockat ändå.


Bild från en helg med Julia och Elin, kanon helg verkligen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0