HOPPAS PÅ ETT VG

Hallå där hemma!

Jag har nyss duschat och ätit mat och ska sätta mig och plugga geogafi nu. Har varit i stan idag med Mammsen. Var bland annat på sjukhuset och på Gina Tricot och H&M. Fick med mig en shal och ett linne hem. Hittade dock en ring som jag viljat ha hur länge som helst, en kofta och ett par leggings också. Men dom kanske blir mina på lördag ifall jag åker in. Skola. Kemi prov var det som gällde idag och det kändes bra när jag skrev det så hoppas på ett VG. Imorgon är det geografi prov som gäller och veckans ord. Därför måste jag slita mig ifrån datorn och plugga. Vi ses och hörs ikväll.


Ny duschad och en lite lagom fin bild efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0